Cases

Ta’im vissaus

Ta’im Vissaus, een opkomend merk in de vissausindustrie, had behoefte aan een complete visuele identiteit, een professionele website en aantrekkelijke fotografie voor hun producten en gerechten. Het doel was om

  • een huisstijl die de kwaliteit en smaak van hun vissaus weergeeft,
  • een gebruiksvriendelijke e-commerce website voor hun vissausproducten waarbinnen de recepten ook een plek moesten krijgen en
  • professionele foto’s om de merkbeleving te versterken.

“Alpha is deskundig betrokken professioneel. Ze zijn praktisch en flexibel. Je kan echt merken dat ze er verstand van hebben. Ik ben zeer tevreden met het eindproduct. De creativiteit van Trudy het overzicht van Suzanne en technische expertise van Rick is de perfecte combinatie.”

Pieter Kaptein – Eigenaar Taimvissaus.nl

Stap 1: Huisstijlontwikkeling

In nauwe samenwerking met de zoon van de opdrachtgever werd een huisstijl voor Ta’im Vissaus ontwikkeld. Dit omvatte het ontwerpen van een uniek logo, het creëren van een brandboard dat de kleurenpaletten, typografie en grafische elementen definieert, en het ontwerpen van etiketten voor de vissausflessen. De huisstijl moest de authenticiteit en kwaliteit van het product uitstralen.

Stap 2: Websitedesign en -ontwikkeling:

Voor Ta’im Vissaus ontwikkelden en ontwierpen we een gebruiksvriendelijke e-commerce website. De website bood bezoekers de mogelijkheid om vissaus online te kopen en recepten te vinden waarin de vissaus gebruikt kon worden. We implementeerden een naadloze integratie van het bestel- en verzendproces werd om een soepele ervaring voor zowel de klanten als onze opdrachtgever te garanderen. Daarnaast werd gezorgd voor responsief webdesign, zodat de website op verschillende apparaten goed zou functioneren.

Stap 3: Professionele fotografie

Om de visuele aantrekkingskracht van Ta’im Vissaus te vergroten, maakten we foto’s gemaakt in het bedrijf van het ontwikkelproces en van de gerechten en producten.

Het ontwerpen van een huisstijl, website en fotografie voor Ta’im Vissaus heeft bijgedragen aan een succesvolle merkbeleving en een professionele online aanwezigheid. Door samen te werken met de opdrachtgever en het begrijpen van hun behoeften, kon een visuele identiteit worden gecreëerd die de kwaliteit van de vissaus weerspiegelt. Met de gebruiksvriendelijke website en aantrekkelijke fotografie kunnen klanten eenvoudig vissaus kopen en recepten ontdekken. De succesvolle samenwerking en de voortdurende optimalisatie hebben geleid tot een geweldig eindresultaat voor Ta’im Vissaus.