Cases

Urkervisonline

De Urker ondernemers Anja Keuter en Hans Nentjes waren door de coronacrisis genoodzaakt hun bedrijven (tijdelijk) stop te zetten. Bij de pakken neerzitten deden ze echter niet. Hun antwoord? Urker vis online!

De vraag

Met de nieuwe website willen de ondernemers het product waar Urk het meest om bekend staat, namelijk vis, direct aan de consument leveren.

Wat wij hebben gedaan is het maken van een unieke website inclusief webshop. In nauwe samenwerking met beide ondernemers hebben we interessante informatie in de vorm van teksten en productbeschrijvingen gemaakt.

Onze aanpak

Door de korte lijnen en de goede gesprekken met de klant, hadden we snel een beeld bij het doel van de webshop. Op een eerste voorstel voor de huisstijl en logo werd positief gereageerd. Doordat we snel een goede basis hadden staan, konden we ook voorspoedig aan de slag met de WordPress site. Van design, naar ontwerp en oplevering hebben we in recordtijd doorlopen.

Verder is de webshop gebruiksvriendelijk. Zo hebben we 3 categorieën gemaakt en is het bestellen van vis in 3 stappen snel en eenvoudig te doen. Ook hebben we de website geschikt gemaakt voor SEO. Dat wil zeggen dat de website voor on page factoren is geoptimaliseerd, zodat de website aan alle voorwaarden voldoet om in de komende maanden vindbaar te zijn voor bezoekers uit Google.

Resultaat

  • Huisstijl en logo
  • Webdesign
  • Uniek design iconen proces
  • Development
  • Content
  • SEO