Cases

Dayseaday

Hoe kan je een internationaal bedrijf met verschillende dochterbedrijven en een grote productcatalogus op een overzichtelijke en logische manier weergeven op een website?
Dat was de uitdaging voor ons toen Dayseaday met de vraag kwam een website te bouwen.

Onze aanpak

Nadat we met Dayseaday hadden besproken wat het doel van de website moest zijn, konden we beginnen met een stroomschema. Zo konden we een logische flow creëren voor de bezoekers.
De volgende stap was het wireframe. Juist bij een complexe website is het belangrijk om eerst zonder design te bepalen waar de aandacht naartoe moet gaan. Want een doelgerichte en effectieve website is waar wij voor gaan.

Bij elke stap in het bouwproces hebben we de klant zoveel mogelijk betrokken, zodat zij ook onderdeel werden van het proces. Het is voor ons belangrijk om zo goed mogelijk aan te sluiten op de wensen van de klant. Dit doen we onder andere door het contact goed te onderhouden en duidelijk te communiceren.

Resultaat

Het resultaat is een website waarin alle dochterbedrijven duidelijk aanwezig zijn. Ook staat er nu een productencatalogus waarbij er een duidelijk onderscheid is tussen Fresh en Frozen.

“Het is bij Alpha duidelijk bij wie je moet zijn met eventuele vragen en opmerkingen. Deze directe communicatie maakte het tot een fijne samenwerking.”

Hendrik van Veen – CEO / Import- en exportmanager Dayseaday
Dayseaday webdesign Urk